Open 15.5 magyar leírás


Pár nap és véget ér ez az Open szezon, így hamarosan érkezik egy összefoglaló is az idei tapasztalatokról.
 
15.5
27-21-15-9 ismétlés időre:
Evezés (kalória)
Thruster 43 / 29 kg
 
 
Megjegyzés
 
A feladatsor a C2-ben ülve kezdődik, úgy hogy a monitoron a kalória érték nullázva van. 3-2-1-re indul a WOD, a versenyző megfogja a fogantyút és megkezdi az evezést. Ahogy kész van a 27 kalóriával, kiszáll és a rúdhoz megy, megcsinálja a 27 Thrustert, majd vissza az evezőpadba és indul a 21-es kör és így tovább. Ahányszor az evezés részhez érsz, neked vagy a bíródnak nulláznia kell a kalória értéket az evezés megkezdése előtt, azt nem lehet folyamatában használni!
 
Minden másodperc számít ebben a feladatsorban. Az eredményed az időd lesz, ami alatt befejezed a 144 ismétlést. A feladathoz nincs időlimit.
 
A WOD akkor ér véget, amikor az utolsó ismétlés Thrustert is kilokkalta a versenyző. Az eredményben a másodpercek csak egész számokat jelölhetnek, lefelé kell kerekíteni (9:25.7=9:25).
 
Felszerelés
 
  • Concept 2 evezőpad
  • Rúd
  • Szorítók
  • Tárcsák
 
Mindig bizonyosodj meg róla, hogy a feladatsorhoz elegendő helyed van, a munkádat nem akadályozza semmi, biztonsággal végre tudod hajtani a gyakorlatokat, nincsenek a földön széthagyott, útban lévő tárcsák, eszközök!
 
*A hivatalos súlyok fontban vannak megadva. A legkisebb elfogadható súlyok kilógrammban megadva a 15.5-höz 43/29 kg az Rx’d-nek, 29/20 kg a Scaled, Masters 55+ és a Teens kategóriáknak és 20/15 kg a Scaled Masters 55+ és a Scaled Teens kategóriáknak.
 
Videózás
 
A videó a használt tárcsák és a rúd bemutatásával kezdődik, ahol a súlyok tisztán látszódnak. A videón egyértelműen látszódnia kell az evező kijelzőjének is. A videót nem lehet vágni és szerkeszteni! Egy második személynek végig látszódnia kell a videón, valamint az órának is (itt különösen fontos az óra). A videót olyan szögből vegyétek fel, ahonnan minden ismétlés szabályossága tökéletesen látszik.
 
Standardok
 
Evezés - A feladatsor úgy kezdődik, hogy a versenyző az evezőpadban ül, de nem érinti a fogantyút egészen addig, amíg a feladatsor el nem kezdődik. Minden kör elején, a kalória számlálót a monitoron nullára kell állítania a versenyzőnek vagy a bírójának.

 




 
 
Thruster – Ez egy általános, rúddal végrehajtott Thruster, ahol a rudat előlguggolásból a fej fölé kell juttatni. A gyakorlat első ismétlései úgy indulnak, hogy a rúd a földön van, állvány nem megengedett. Az alsó ponton a csípőnek a térd vonala alá kell mennie. A beülve felvétel engedélyezett, ha a rúd a földről indul. Semmilyen segédeszközt nem lehet használni segítségként a guggoláshoz, pl. dobozt, labdát stb. A fejfeletti pozícióban a lábaknak, csípőnek, karoknak nyújtva kell lennie és a rúdnak a test függőleges vonalában kell elhelyezkednie a fej felett.
 
 
Kategóriák
 
Rx’d
(Rx’d Férfi, Masters Férfi 40-44, Masters Férfi 45-49, Masters Férfi 50-54, Rx’d Női, Masters Női 40-44, Masters Női 45-49, Masters Női 50-54)
27-21-15-9 ismétlés időre:
Evezés (kalória)
Thruster
Férfi 43 kg
Női 29 kg

 
Scaled
(Scaled Férfi, Scaled Masters Férfi 40-44, Scaled Masters Férfi 45-49, Scaled Masters Férfi 50-54, Scaled Női, Scaled Masters Női 40-44, Scaled Masters Női 45-49, Scaled Masters Női 50-54)
 
27-21-15-9 ismétlés időre:
Evezés (kalória)
Thruster


Férfi 29 kg
Női 20 kg

 
Masters 55+
(Masters Férfi 55-59, Masters Férfi 60+, Masters Női 55-59, Masters Női 60+)
27-21-15-9 ismétlés időre:
Evezés (kalória)
Thruster


Férfi 29 kg
Női 20 kg

 
Scaled Masters 55+
(Scaled Masters Férfi 55-59, Scaled Masters Férfi 60+, Scaled Masters Női 55-59, Scaled Masters Női 60+)
27-21-15-9 ismétlés időre:
Evezés (kalória)
Thruster


Férfi 20 kg
Női 15 kg

 
Teens
(Teen Fiú 14-15, Teen Fiú 16-17, Teen lány 14-15, Teen lány 16-17)
27-21-15-9 ismétlés időre:
Evezés (kalória)
Thruster


Férfi 29 kg
Női 20 kg

 
Scaled Teens
(Scaled Teen Fiú 14-15, Scaled Teen Fiú 16-17, Scaled Teen Lány 14-15, Scaled Teen Lány 16-17 )
27-21-15-9 ismétlés időre:
Evezés (kalória)
Thruster


Férfi 20 kg
Női 15 kg


Forrás: http://games.crossfit.com/workouts/the-open