16.5 Tippek Laceetól

2016. március 25.



21-18-15-12-9-6-3 ismétlés időre:
Thruster@43/30kg
Bar facing Burpee

Nagyon egyszerű, told olyan keményen, ahogy csak tudod! :-)

Thruster:
- próbálj minden ismétlést ugyanabban a tempóban, ritmusban megcsinálni!
- próbálj unbroken szetteket nyomni!
- használd a "bounce"-t a guggolások alján!
- ne pihenj a front rack pozícióban, mert a légzés nem a legjobb rúddal a nyakadon!
- használhatod a Froning féle fogást a rúdon, azaz a hüvelykujjad is alulról támasztja a rudat, nem használsz madárfogást.

Burpee:
- próbálj minden ismétlést ugyanabban a tempóban, ritmusban megcsinálni!
- próbálj "fellépni" az alsó pozícióból és utána átugrani, mert hosszú távon ez jövedelmezőbb! - ne pihenj túl sokat az ismétlések között, folyamatosan mozogj!
- próbálj minél kevesebb "Leonardo DiCaprio”-s alakítást előadni a thruster és burpee között, mert azzal csak mennek az értékes másodpercek! Szorítsd össze a fogad és a végén majd meghalhatsz!

„Majd utána pihensz!”

Sok szerencsét!